تدریس شیطان پرستی در حوزه فضلیه قم- آتابای همدانی

حوزه فضلیه قم توسط محمد رضا شاه پهلوی ساخته شد و هدفش در ظاهر مستقل کردن ملاهای ایرانی از نفوذ حوزه علمیه نجف بود ولی پشت پرده هدف اصلیش تشکیل اسلام مدل انگلیسی بود که بر مبنای نژادپرستی قوم فارس بنا شده است. در حوزه فضلیه قم در زیر عبای ملاها، علناً فارس پرستی و شیطان پرستی تدریس میشود و با ساختن آیات و احدایث جعلی از قول پیامبر و امامان در نظر دارند تا قوم فارس را مقدس و همردیف خدا نشان بدهند!!!!! در این زمینه میتوانید به مقاله بنده با عنوان «احادیث امام حسین و پیامبر اسلام در مورد فارسها» مراجعه کنید.
آیت اله (لعنت اله) مجتهدی تهرانی زبان تورکی را زبان جهنم معرفی میکند!!!! آیت اله (لعنت اله) نوری همدانی در جمهوری آذربایجان بدون هیچگونه مدرک فقط در راستای فارس پرستی مدعی میشود که امام زمان به زبان فارسی صحبت خواهد کرد!!!!! الاغعلی حداد عادل، ادعا میکند که زبان فارسی زبان اسلام است و باید خالص سازی شود!!!! آیت آله (لعنت اله) خرازی در زمان رقابتهای انتخاباتی ریاست جمهوری، ادعا کرد که اگر رئیس جمهور شود، لغات عربی را از زبان فارسی بیرون خواهد کرد!!!!!! یعنی در اسلام مدل حوزه فضلیه قم، ریختن لغات عربی یعنی لغات قرآن بیرون از زبان فارسی، یک فریضه است!!!!!! (عجب اسلامی)!!!!
با این کثافت کاریهای ملاهای فارس آشنا هستیم که چطور ملاهای ارمنی پرست فارس همیشه از ارمنستان نامسلمان حمایت کرده اند تا خاک قره باغ شیعه آزربایجان را اشغال کند و چگونه زبان مادری تورکان را ممنوع کرده اند و زبان کثیف فارسی را بزور در ماتحت تورکان فرو میکنند. در شهرهای تورک نشین بیجار و قروه، آموزش زبانهای فارسی و کردی به کودکان آذربایجانی اجباری شده است ولی آموزش زبان تورکی ممنوع است!!!!!!! آیا امام زمان به زبان کردهای سنی هم صحبت خواهد کرد؟؟؟!!!!!
اما اخیراً سناریوی دیگری توسط همین ملاهای شیطان پرست در حال شکل گیری است و مسئولان آزربایجان شمالی کاملاً بی توجه از کنار آن رد میشوند و وظیفه ماست تا آنها را بیدار کنیم که شیطان پرستی توسط ملاهای ایرانی در حال نفوذ به آزربایجان شمالی است!!!!!
اخیراً در جمهوری آزربایجان شمالی مد شده است که ملاهای کثیف بی شرف به بهانه ترویج اسلام، در حال ترویج فارس پرستی هستند و به بهانه تدریس اسلام، بطور پنهانی فارس پرستی تدریس میکنند و مسئولان جمهوری آزربایجان شمالی هم بی توجه هستند!!!!!!
یک ملایی بنام حاج شاهین در آزربایجان شمالی که علناً جاسوس جمهوری آخوندی ایران است و در تمام سخنرانی هایش به بهانه موعظه اسلامی فقط مردم فارس را مقدس جلوه میدهد!!!!!! هر وقت می خواهد نامی از علمای اسلام ببرد، فقط نام فارسها را میشمارد. مثلا در این موعظه مسخره و بی ارزش فقط اسامی فارسهایی مانند «سلمان فارسی، شیخ بهایی، بابا رکن الدین، علامه مجلسی، شیخ انصاری، بهلول، شیخ عباس قمی» را بعنوان افراد مقدس میشمارد تا اینگونه به مردم آزربایجان شمالی القاء کند که مردم فارس مقدس هستند!!!!!! در مقابل مردم تورک آزربایجان را بی دین و بی ایمان معرفی میکند و می گوید که ملت آزربایجان تنها ملت در جهان هستند که در موقع حج، هیچگونه اعتقادی به خدا ندارند!!!!!!!
 
امثال این ملاهای کثیف در آزربایجان شمالی و جنوبی کم نیستند و با تدریس دروس کاملاً غلط ضد اسلامی در نظر دارند تا فارس پرستی و شیطان پرستی را به بهانه اسلام گسترش دهند. چطور این ملای کثیف ادعا میکند که ملت آزربایجان تنها ملتی در جهان است که حتی در حج هم به خدا ایمان ندارند؟؟!!!! مگر غیر از علمای فارس، مسلمان پاک دیگری وجود ندارد تا از آنها بعنوان نمونه مثال بیاورد؟؟؟؟!!!! آنهم در حالیکه حدیث نبوی از پیامبر اسلام در کتاب تاریخ اسلام داریم که فارسها را مظهر ناجوانمدردی معرفی میکند و حدیثی از امام حسین که فارسها را دشمن اسلام معرفی میکند. برای خواندن احادیث پیامبر اسلام و امام حسین در مورد قوم فارس، میتوانید به مقاله «احادیث امام حسین و پیامبر اسلام در مورد فارسها» مراجعه نمایید. مقاله مذکور را بخوانید و آن احادیث را با ذکر منابع در آذربایجان شمالی چاپ کنید و نیرنگ ملاهای کثیف فارس را برملا سازید. به اطلاع مردم آذربایجان شمالی برسانید که ملاهای فارس به مردم آذربایجان سوسک می گویند و مدعی هستند که زبان تورکی زبان جهنم است. به مردم آذربایجان شمالی بگویید که چقدر رژیم ایران از ارمنستان حمایت میکند تا خاک قره باغ شیعه را اشغال کند. به آنها بگویید که رژیم فارس در صدد خشکاندن عمدی دریاچه اورمیه است
در ویدئوی زیر هم یک روستایی بی چاره را مجبور میکنند تا به ملا پول بدهد و او هم به ملاها فحاشی میکند و کتک کاری میشود.
به امید آزادی هر چه زودتر تا از دست شیطانی بنام قوم فارس خلاص شویم
آتابای همدانی از کشور جمهوری آزربایجان جنوبی و شمالی


molla
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn